TRYGGE KØB - 60 DAGE FORTRYDELSESRET

GRATIS FRAGT OVER 499 KR

Log ind

Super Deals – 30-70% rabat

Kundeservice/Returerret & reklamationer

Returerret & reklamationer

I april 2024 skiftede KitchenTime ejer og er nu en del af Nordic Nest Group. Derfor har vi i øjeblikket to forskellige kontaktoplysninger, en til dig som har handlet før d. 3 april 2024 og en til dig som har handlet efter d. 2 april 2024. Tak for din forståelse!

Har du bestilt før d. 3 april 2024?

Kontakt kundeservice via [email protected]

Har du bestilt efter d. 2 april 2024?

Nedenfor finder du oplysninger om, hvordan du registrerer din returnering eller klage.

Fortrydelselsret:

KitchenTime garantere at du bliver 100% tilfreds. Du har altid ret til at åbne pakken og kontrollere funktion og finish. Dette gælder ikke forseglede varer f.eks. tapet. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb kan du uden videre spørgsmål returnere dine produkter til os inden 60 dage. 

Som udgangspunkt skal varen fremstå som ny ved tilbageleveringen. Du må åbne pakken, kontrollere funktion og finish og vurdere dens egenskaber. Hvis varen bærer præg af at have været brugt eller er blevet skadet vil du blive skyldig at betale for værdiforringelsen. Er varen værdiløs, er du ikke berettiget til at få dine penge tilbage. Det er KitchenTime, der vurderer varens værdiforringelse.  Fortrydelsesretten gælder fra og med at du har modtaget din bestilling. Når du sender din bestilling i retur, bedes du skrive ud og vedlægge denne her. Returvarer bør pakkes i uskadet originalforpakning og i den emballage de modtogs i. Originalforpakningen bør ikke anvendes som emballage, da produktet kan skades. 

Retur med Budbee

  1. Registrer selv din retur ved at bruge det trackinglink, du modtog ved leveringen. Du kan følge det link, du modtog via sms fra Budbee.

  2. Via linket skal du angive hvilke produkter, du vil returnere samt den dag og det tidspunkt, de skal afhentes.

  3. Pak produkterne godt ind i den originale emballage, så de er beskyttede under transporten.

  4. Du har ikke brug for en returseddel – Budbees chauffører leverer den til dig. Alt, du skal gøre, er at holde øje med din telefon, når afhentningstjenesten kommer, da de sender dig en sms, når de nærmer sig din valgte afhentningsplacering.

Forsendelsesomkostninger på 59 kr. justeres i forbindelse med refusionen. Tilbagebetaling/justering af din faktura sker inden for 14 dage efter modtagelse af din returnering.
(Hvis du har valgt faktura, skal du kontakte Klarna for at udskyde betalingsdatoen på fakturaen.)

Når vi har håndteret din retur, giver vi dig besked via e-mail.

Hvis du har spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Andet alternativ

Du kan vælge at få tilsendt en forbetalt returseddel for 59 kr. (Prisen gælder ikke møbler og voliminøse produkter). Dette beløb bliver fratrukket din retur. Hvis du vil returnere din ordre, beder vi dig registrere din returvare i vores her. Der kan du vælge, hvad du vil returnere, og angive årsagen til din returnering.

Vi kan ikke sende en forbetalt returseddel hvis det produkt du ønsker at returnere har en lavere værdi end 59 kr. 

Du kan også vælge at selv returnere pakken. I så fald beder vi dig returnere varerne til:

KitchenTime
Stämpelvägen 3 
SE - 394 70 Kalmar 
Sverige

Hvis du fortryder dit køb og vil returnere produkterne står du som kunde for transporten/fragten til os. Tænk på at et brev ikke får et forsendelses nr, så returer bør sendes som sporbar forsendelse, f.eks. pakke eller anbefalet brev. Det er vigtigt at mærke pakken med RETUR. 

Uafhentede pakker:

Hvis du benytter sin fortrydelsesret ved at undlade at hente pakken i automat/butik, har vi ret til at opkræve en afgift på 200 kr for administrative udgifter. Pakken ligger på afhentningsstedet i 14 dage inden den returneres til os.

Reklamation & Transportskade

Du må altid gerne åbne pakken for at kontrollere produktets funktion og finish. Hvis produktet på nogen måde er defekt, skal du følge disse trin her for at registrere din reklamation. Her kan du blandt andet vælge den type defekt, der er tale om, og vedhæfte et billede af produktet, så vi kan håndtere din sag.

Når din reklamation er registreret, vender vi tilbage til dig inden for den næste uge, eller så hurtigt som muligt, for at hjælpe dig videre med din sag.   

Når der er tale om en reklamation, betaler vi selvfølgelig de eventuelle returomkostninger. Hvis du selv vælger at returnere produktet, er det dig, der betaler forsendelsesomkostningerne.

Klage

Skulle vi afvise en eventuel klage, har du mulighed for at klage over beslutningen til Forbruger Europa.

Annullering af ordre

Hvis noget er gået galt kan du enkelt annullere din ordre på Mine sider (link til /bestillinger/). Du kan annullere din ordre indtil at den er blevet plukket på vores lager, derefter vil din ordre blive sendt og så kan du returnere den i stedet for. Du kan selvfølgelig også kontakte os, og så hjælper vi dig med din annullering.

KitchenTime - en del af Nordic Nest AB (org. Nummer 556628-1597) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR, Sverige